دکوراسیون داخلی, کاغذ دیواری

ایده‌های دیوار تی وی مدرن فوق‌العاده      

ایده‌های دیوار تی وی مدرن فوق‌العاده      

فهرست مطالب این صفحه

بررسی ایده‌های دیوار تی وی مدرن فوق‌العاده      

یک اتاق نشیمن بدون دیوار تی وی کامل نیست. تقریباً در همه موارد، مبل شما در اطراف یا جلوی دیوار تی وی شما جمع شده است و به همین دلیل به عنوان نقطه کانونی منطقه نشیمن شما عمل می‌کند که همچنین عنصر اصلی است که چیدمان مبلمان شما را تعیین می‌کند.
هنگامی‌که سبک طراحی خاصی را برای گنجاندن در اتاق نشیمن خود انتخاب می‌کنید، علاوه بر مبلمان و وسایل دکوری، لازم است روی طراحی پانل‌های دیوار تلویزیون خود نیز تمرکز کنید. از آنجا که اولین چیزی است که مردم هنگام ورود به اتاق نشیمن شما می‌بینند، همچنین مهم‌ترین قسمت برای سبک و تزئین است.
ایده‌های کاغذ دیواری پشت تلویزیون مدرن فوق‌العاده و کاغذ دیواری مناسب ان را که در این پست برای شما آماده کرده‌ایم در ادامه بخوانید.

طرح چوبی لمینت برای دیوار تی وی مدرن

برای طراحی دیوار تلویزیون، واحد LED بلوط چندلایه ظاهری زیبا دارد. لایه نازکی از چوب که پانل‌های چوبی را به هم متصل می‌کند خیره‌کننده به نظر می‌رسد و تأثیری بر عملکرد LED شما ندارد. طراحی براق و مستحکم آن تا سالیان متمادی همچنان فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

 

خرید کاغذ دیواری

 

پنل دیواری مرمر

نصب تلویزیون خود بر روی دیواری با پنل مرمری هم شیک و هم پیچیده است. با این کار یک فضای مجلل و درعین‌حال مینیمال ایجاد خواهید کرد که می‌تواند واقعاً توجه مهمانان شما را به خود جلب کند. سنگ مرمر دارای بافتی براق و صاف با طرحی جالب است.
هنگامی‌که یک پانل دیواری مرمری دارید، می‌توانید به حداقل تزئینات پایبند باشید زیرا جلوه مرمری سطح بالا برای برجسته کردن و برجسته کردن دیوار سرگرمی شما کافی است.

 

پنل دیواری مرمر تلویزیون

 

طراحی کابینت دیواری تلویزیون

راه‌های زیادی برای استفاده از کابینت برای دیوار تی وی مدرن شما وجود دارد. شما می‌توانید کابینت‌های مدرن و بدون دسته را انتخاب کنید. بسته به اندازه دیوار تی وی خود می‌توانید کابینت‌های کف تا سقف، کمد مانند یا کشو را انتخاب کنید.
اگر می‌خواهید یک سقف بلند ایجاد کنید، چیدمان کابینت عمودی ایده آل خواهد بود. برای دیوارهای افقی جادار، به سراغ کابینت‌های مربعی شکل با مخلوطی از قفسه‌های بسته و باز بروید.

پنل بتنی سبک صنعتی

اگر به دنبال یک ایده ساده و بی‌دردسر برای طراحی دیوار تی وی مدرن هستید، یک پنل بتنی به سبک صنعتی راه خوبی است. تلویزیونی که بر روی یک دیوار بتنی ساده نصب شده است آن‌قدرها هم که معمولاً به نظر می‌رسد کسل کننده و غیر جالب نیست. درواقع منحصربه‌فرد و شیک به‌حساب می‌آید.

دیوار تی وی مدرن با ظاهر چوب مینیمالیست

چوب محبوب‌ترین متریال پرداخت هم در فضای بیرونی و هم در فضای داخلی خانه است. برای فضای داخلی، چوب باعث می‌شود که هر فضا احساس گرم، خانگی و راحت به نظر برسد. پایه چوبی مینیمالیستی در پشت تلویزیون شما ترکیب منحصربه‌فرد عناصر مدرن براق را با بافتی طبیعی به نمایش می‌گذارد.

پنل دیواری قفسه‌بندی باز

این مدل دیوار تی وی مدرن تا حدودی شبیه به طراحی کابینت دیواری تلویزیون است با این تفاوت که برای دیوار قفسه‌های باز برای مناطق نشیمن با فضای محدود در نظر گرفته شده است.
در این مدل بهتر است که از یک نمایشگر ساده یا حداقل از لوازم جانبی و دکور کوچک استفاده کنید تا دیوار شلوغ نشود. قرار دادن کتاب‌ها، گیاهان گلدانی و چند گلدان یک روش معمولی برای زیبا کردن قفسه‌ها است.

 

دیوار آجری شیک

این دیوار تی وی نیز کاملاً شبیه به سبک صنعتی است. یک دیوار تی وی با دیوارهای آجری، طبیعی و بدون دردسر به نظر می‌رسد. تضاد بین یک دیوار آجری و یک تلویزیون مدرن و پیشرفته، ترکیبی فوق‌العاده ایجاد می‌کند که این فضای محیط را برای چشم جذاب می‌کند.
همچنین شما می‌توانید آجر را با رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید و بافت آن را ایجاد کنید، برای این کار گزینه‌های مختلفی در اختیار شما قرار دارند، چه بخواهید یک دیوار آجری کهنه به رنگ آجری داشته باشید و یا یک دیوار تی وی مدرن و به رنگ سفید مانند تصویر زیر.

حرف آخر

طراحی دکور یک دیوار تی وی مدرن جزء کلیدی است که مکان را متمایز می‌کند. امیدواریم این مقاله در مورد ایده‌های دیوار تلویزیون، خلاقیت‌هایی را در شما ایجاد کرده باشد. معمول است که تلویزیون را به سادگی نصب کنید، ما نیز در دکوریکو با مشاوره رایگان به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید برای فضای نشیمن خود جلوهایی واقعاً تماشایی ایجاد کنید که واقعاً مهمانان خود را شگفت‌زده کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *